HomeBox 11 kW Support

Spørgsmål og svar

Hvordan fungerer låsebrikkerne

Laderen kan enten indstilles til at være låst med nøglebrik eller last op så alle kan lade. Er laderen låst skal brikken holdes oppe til laderen for at begynde opladningen. Laderen låser automatisk når stikket tages ud og opladningen er afsluttet. Ved at trykke på den grå prik til venstre for A knappen ændres funktionaliteten. Hold fingeren på den grå knap til venstre i 5 sekunder. se herefter skærmen og bekræft ved at holde RFID brikken op til læseren og dermed kan funktionen slås til/fra.

Hvordan fungerer den røde knap

Den røde knap på højre side er en afbryderknap. Når den er trykket ind vil skærmen nederst vise en rød fejlbesked. Dermed er laderen afbrudt. Knappen drejes ud for at aktivere laderen igen.

Tåler laderen at sidde ude?

Ja, laderen er IP65 beskyttet. Dvs at den kan godt sidde ude i regn og blæst.

Hvordan opsættes APP styring?

Se venligst manualen herunder.

Jeg ser en fejlkode i displayet

Venligst se tilhørende sektion i manualen. Er du ikke i stand til at afhjælpe selv, kontakt da support på mail.

Er der automatisk aflæsning af refusion gennem APP'en

Nej. Du skal selv aflæse total kWh forbrug når vi udsender besked. Se support siden for generel information om refusion og abonnement.

Hvilken APP skal jeg bruge

App’en heder Tuya Smart og kan hentes i Apple Store til iOS og Google Play til Android.

Vejledning til opsætning findes i manualen.

Dokumenter
0
    0
    Din kurv
    Kurven er tomTilbage til shop